Последние сообщения

Страницы: [1] 2 3 ... 10
1
Уважаемые коллеги , материалы курса ПК с 29.10.18 по 02.11.18 можно скачать по ссылкеhttps://cloud.mail.ru/public/FadL/eTSCZEDuo, с уважением Ваш куратор Ибрагимова Г.К
 
2
Дошкольное воспитание и обучение / Воспитатели ДОО_08.10.18-18.10.18
« Последний ответ от Ибрагимова Октября 31, 2018, 05:32:53 pm »
Уважаемые коллегии материалы курса можно скачать по ссылке https://cloud.mail.ru/public/4y1z/7iiFbWZH1, желаю профессионального роста. С уважением ваш куратор Ибрагимова Г.К.
3
Дошкольное воспитание и обучение / Воспитатели ДОО_08.10.18-18.10.18
« Последний ответ от Ибрагимова Октября 31, 2018, 05:32:23 pm »
Уважаемые коллегии материалы курса можно скачать по ссылке https://cloud.mail.ru/public/4y1z/7iiFbWZH1, желаю профессионального роста. С уважением ваш куратор Ибрагимова Г.К.
4
Уважаемые коллеги материалы курсов мы можете скачать  по ссылке https://cloud.mail.ru/public/Ct2y/fQ7EcLx8w ваш куратор Ибрагимова Гульнара Каиржановна. Проекты жду по адресу : pprsreda_2018@mail.ru
5
Уважаемые коллеги материалы курса повышения квалификации в формате BL, вы можете скачать по ссылке https://cloud.mail.ru/public/D7hz/BUeD71i4p Ваш куратор Ибрагимова Гульнара Каиржановна
6
Дорогие гости! Приглашаю вас  поделиться мнениями ,ссылками, которые касаются объективного оценивания.
Предлагаю вам следующую ссылку о том , как соединить объективность и доброту, сегодняшнее несовершенство и потенциальное совершенство ученика:

1) http://experiment.lv/rus/biblio/cukerm_ocenka.htm[/i][/i][/b]. Галина Цукерман "Оценка без отметки"

2) https://hum.edu-lib.com/szbrannoe/amonashvili-sh-a-vospitatelnaya-i-obrazovatelnaya-funktsiya-otsenki-ucheniya-shkolnikov-onlayn. Амонашвили Ш.А. Воспитательная и образовательная функция оценки учения школьников: Экспериментально-педагогическое исследование. – М.: Педагогика, 1984. – 296с. ОНЛАЙН
3) ....
 Список можете продолжить.
"Спорьте, заблуждайтесь,ошибайтесь, но ради Бога, размышляйте, и хотя криво, да сами" Готхольд Эфраим Лессинг
7
Қайырлы күн, әріптестер. Сіздерге «Бағалау жүйесіне Мағжан Жұмабаев идеяларының әсері» материалын ұсынамыз.   Бейнебаян қызықтырып жатса, лайк басып, пікір қалдыруды өтінеміз. Назарларыңызға рахмет! https://www.facebook.com/orleukrg/?hc_ref=ARTFg1xHaA46fODThY7mtzYleiiIzdflasu7qRwyp7JjkAmQxqXmSYxUTa_ciDYtDcw&fref=nf
8
Жаңартылған білім беру аясындағы топтық жұмыстар: теория және тәжірибие
Қазіргі таңда сапалы білім беру мәселесі қоғамды толғандырып отыр. Өйткені қарыштап дамып келе жатқан технологиялық прогресс кезеңінде өскелең ұрпақтың білім деңгейі замануи талапқа сай болуы қажет.
Сол себепті ұстаздар әр сабағын сапалы түрде ұйымдастырып, әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана білуі шарт. Мектепте алған білімін өмірде қолдана алатындай етіп сабақты құру мұғалімдерден көп шығармашылық ізденісті талап етеді. Ол үшін ең алдымен, әр ұстаз үнемі өз білімін жетілдіру және өз шәкірттерін тұлға ретінде тану керек.Ұлы Абайдың «Адамның қасиеті үш-ақ нәрсе: нұрлы ақыл, ыстық қайрат, жылы жүрек» демекші, шәкірттің алдына бару үшін жеткілікті білімің болу керек, сол тәжірибеңді ұғындыру үшін тиімді тәсілдерді қолдана білу және ұстаз мамандығын таңдаған соң, этикалық әрі моральдік құндылықтарды ұстану қажет. Мұғалімнің бұл үш көмекшілері сапалы әрі табысты оқытуына жол ашады.
Әлемдік деңгейдегі білім берудің қазіргі парадигмасы оқытудың нәтижеге бағдарлануы, оқушының жеке тұлғасына бағытталуы, ал оқыту әдістерін тұлғааралық қарым-қатынастарға бейімдеу болып отыр. Демек, ұстаздар білімді дайын күйінде оқушыға түсіндірмей, өзінің танымдық "жаңалық” ашуы арқылы, шығармашылық тапсырмаларды орындау негізінде әр түрлі өнімдер жасауы тиіс. Нәтижесінде оқушының дүниетанымы кеңейіп, өзіндік пікірі мен көзқарасы қалыптасуы керек.
Оқытудың маңызды факторы тыңдаушының тақырыптың мәнін өз бетімен меңгеруін түсінуі мен бағалай алуы болып табылады. Біз сабақ бере отырып  топтық және жұптық жұмыс түрлерін көп пайдаланамыз.
Топтық, жұптық, бірлескен жұмыста берілетін тапсырмалар бір сарынды емес, әр түрлі сипатта болуы керек. Топтық және жұптық жұмыс жеке шешуге болатын тапсырмаларды емес, анағұрлым күрделі тапсырмаларды шешуді көздейді.
Жаңартылған білім беру аясындағы топтық жұмыстардың құрылымы мына бөліктерден тұрады:
-жұмыстың мақсаты: не үшін қолданылады және соңғы нәтиже қандай болу керек;
-жұмыстың мазмұны: негізгі пәндік бағыттары;
-жұмыстың маңызы: әлеуметтік пайдалы бағыттылығы мен мотивтері, жеке тұлғаның және ұжымның дамуындағы маңызы;
-жұмысты ұйымдастыру: ұйымдастыру формасы, уақытты бөлу, жұмыстың бірізділігі, мерзімін белгілеу;
-жұмыстың технологиясы: тиімді тәсілді талдау, нақтылы білім, білік дағдыларды меңгеруге қажетті құралдар;
-жұмыстың қарқындылығы, көлемі, оқушылардың жас ерекшелігі мен педагогикалық міндеттерге сәйкестігі;
-жұмысты бақылау: критерилерге сипаттама, топтың қалыптасуының нәтижесі, білімнің меңгерілуі.
Жаңартылған білім беру мазмұны аясында оқыту мен оқу əдіс-тəсілдері жүзеге асады: бүкіл сынып орындайтын жұмыс, шағын топтардағы жұмыс, жеке жұмыс, ширату жаттығулары, жалпы сабақтар.
Бір адам жалғыздан-жалғыз көп жұмысты бітіре алмайды, жасаса да әрі қызықсыз, әрі қажыр-қайратын тауысып барып ұзақ уақытта аяқтауы мүмкін. Ал көп болса, жұмыс әрі қызықты, әрі тез, әрі тиянақты бітеді. Бәрі бірге жасаған жұмыстан адамның көңілі көтеріледі, тіпті дем алады. Бұл адамды достыққа, бірін-бірі жақсы танып білуге, сыйлауға, бірінен-бірі үйренуге, біріне-бірі қамқор болуға жетелейді.
Нарықтық экономиканың сұраныстарын қанағаттандыруға және экономиканың, дамуына сай жеке  тұлға ретінде қалыптастыру үшін мұғалімдер жұптық, топтық жұмыстарды пайдаланып, оны одан әрі заман талабына сай жетілдіруі қажет. Осылай оқушылардың білім жетістіктерінің деңгейін көтеруге болады деп есептейміз.
Қорыта айтқанда, тыңдаушылар өз сабақтарында курстан үйренген жұптық, топтық жұмыстарды тиімді жүргізсе, оқушының өзіне деген сенімділігі, жауапкершілігі артады. Ол өз ойын еркін жеткізе алатын, белсенді, өз алдына мақсат қоя алатын, ортада өзін еркін ұстайтын тұлға ретінде қалыптасады.
9
Как поддержать интерес к математике в начальной школе? Полезные советы. https://cloud.mail.ru/public/DaUc/HXrTHMEPM

10
Қайырлы күн, әріптестер. Сіздерге «Бағалау жүйесіне Мағжан Жұмабаев идеяларының әсері» материалын ұсынамыз.   Бейнебаян қызықтырып жатса, лайк басып, пікір қалдыруды өтінеміз. Назарларыңызға рахмет! https://www.facebook.com/orleukrg/?hc_ref=ARTFg1xHaA46fODThY7mtzYleiiIzdflasu7qRwyp7JjkAmQxqXmSYxUTa_ciDYtDcw&fref=nf
Страницы: [1] 2 3 ... 10